7.02.2018

Zupa Brukselkowo - Kalarepowa

Zielono mi, zupowo i brukselkowo. 
Dla mnie Zupa Brukselkowa to absolutna pyszna nowość. 
Wcześniej nie widziałam, nie słyszałam, nie jadłam.
Aż tu nagle w warszawskim barze, takim exkluzywnym mlecznym była w menu. 
Spróbowałam, spałaszowałam z wielkim smakiem i po mojemu  upichciłam 
w domu. 

Potrzebne wam:
Brukselka
Kalarepka
Ziemniaki
Marchew
Cebula żółta
Por
Natka Pietruszki z Łodygami
Vegeta Naturalna i /lub Kostka warzywna, bulionowa - Naturalna
Kurkuma ( odrobina nie zmienia smaku zupy, a zaostrza no i jest zdrowa)
Pieprz Czarny - mielony
Śmietana do zup (ja używam bez laktozy bo lekkostrawna)

Robicie tak:
  1. Brukselkę myjecie, jak potrzeba obieracie z nadpsutych listków. Większe kroicie na pół.
  2. Ziemniaki i kalarepkę obieracie i kroicie w mniejszą kostkę.
  3. Wrzucacie do garnka Brukselkę, Ziemniaki, Kalarepkę, kawałek Pora, całą, obraną Cebulę, natkę Pietruszki, dolewacie wody.
  4. Gotujecie do wrzenia i przyprawiacie Vegetą i/lub Kostką Bulionową, odrobiną Kurkumy, Pieprzem.
  5. Gotujecie do miękkości ziemniaków.
  6. Dodajecie odrobinę śmietany.
Gotowa:)

kontakt: mar7garita@gmail.com

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *