18.04.2016

Warzywa na Diecie i nie tylko.

Wiosna przyszła, a ja przeszłam na dietę oczyszczającą czyli tzw Detox.
 Skutek uboczny będzie tu  pozytywny, bo utrata wagi:)
Jem tylko warzywa i owoce, ale w różnej postaci. Głodu nie czuję wcale, za to lekkość piórka:)
Polecam na zdrowie, urodę i dobre samopoczucie.
Tu ugotowałam w szybkowarze warzywa, doprawiłam i z wielkim apetytem zjadłam.

Potrzebujecie:

Marchew
Kalarepę
Ziemniaki
Groszek Zielony ( ja miałam ze słoika - wek)
Olej ( ja dodałam kokosowy)
Kostka bulionowa naturalna - Bio, zawiera już sól.
Natka Pietruszki
Kurkuma
Lubczyk 

Robicie tak:

  1. Marchew, ziemniaki i kalarepkę obieracie ( ziemniaków nie obrałam), kroicie jak lubicie, ale mniej więcej podobnej grubości. (Jeśli macie groszek mrożony to dodajecie go również teraz).
  2. Wkładacie warzywa do szybkowara lub garnka.
  3. Posypujecie posiekaną natką pietruszki, suszonym lubczykiem, skruszoną kostką bulionową.
  4. Polewacie niewielką ilością oleju i wody.
  5. Dusicie ok 10 minut w szybkowarze ( w garnku odpowiednio dłużej).
  6. Na koniec dosypujecie groszek zielony ze słoika lub puszki i posypujecie niewielką ilością kurkumy.
  7. Mieszacie około minuty jeszcze grzejecie żeby groszek się ogrzał. 
  8. Gotowe!
  9. Teraz tylko smakujecie. Danie smakuje również następnego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kontakt: mar7garita@gmail.com

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *