23.11.2018

Sok Wieloowocowy

Sok świeżo wyciśnięty w sokowirówce nie ma sobie równych na półkach sklepowych. 
To bomba witaminowa, wartościowa, wszystko co najlepsze z owoców i warzyw w najlepszej, płynnej formie pozbawionej zalegającego, niestrawnego miąższu. 
Serwujcie sobie co dzień przez jakiś czas a zauważycie wspaniałe efekty działania na waszą skórę i cały organizm. 
Mieszać możecie warzywa i owoce według waszego uznania. 

Ja akurat miałam te produkty:

Jabłka
Marchew
Pomarańcza
Ananas
Cytryna
Winogrona zielone

Robicie tak:
  
  1. Obrałam ananasa, pomarańcza i cytrynę. 
  2. Resztę owoców umyłam.
  3. Wszystkie pokroiłam na mniejsze kawałki ( w zależności od wielkości sokowirówki)
  4. Wrzuciłam, pstryczek włączyłam i soczek wyleciał. 
  5. Przelałam do szklanki, dodałam kilka kropli Oliwy z oliwek.
  6. I już.
Można wypić od razu lub przechować w lodówce 1 dzień.

Smacznego zdrowia:)

kontakt: mar7garita@gmail.com

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *