17.06.2015

Śniadanie letnie 2

Kolejna odsłona letniego, lekkiego śniadanka. 
Kanapki, bo ja uwielbiam chlebek, bułeczki w różnej postaci i formie. Próbowałam nie jeść pieczywa, ale nie wyszło kompletnie.
 Moje chęci sobie, a ciało chce chleba i koniec. 
Wybieram za to pieczywko ciemne, z pełnoziarnistej mąki, z ziarnami różnymi.
Warzywa najlepiej jak najbardziej naturalne, letnie, dojrzałe na słońcu.
Na to śniadanko zaserwowałam trzy rodzaje pieczywka, warzywka i dodatków kilka:)

Potrzebujecie
Chlebek pszenno-żytni
Bułkę z ziarenkami
Chlebek pełnoziarnisty, żytni
Serek biały typu Cottage Cheese
Rzodkiewkę
Szczypiorek
Pomidor
Cebulkę
Masło
Sól
Pieprz

Robicie tak:
  1. Serek w miseczce mieszacie z pokrojoną w kosteczkę rzodkiewką, posiekanym szczypiorkiem, solicie, pieprzycie.
  2. Chlebek i bułeczki smarujecie masełkiem. Na chlebek żytni nakładacie całą górę serka.
  3. Na połówkę bułeczki talarki ogórka świeżego. Na kromkę pszenno- żytniego talarki pomidorka i posypujecie piórkami cebulki. Sól według smaku. Dla mnie niezastąpiona.
  4. Smacznego poranka i pysznego śniadanka! 




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kontakt: mar7garita@gmail.com

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *