8.12.2015

Bigos Wegetariański w 30 minut.

Kiedyś zjadłam u koleżanki bigos, smakował mi obłędnie. 
Ponieważ prawie nie jem mięsa, wzięłam przepis i ugotowałam ze wszystkich przepisowych składników nie dodając mięsa. 
 Gotowy był w pół godzinki, bo w szybkowarze.
Od tamtej pory robię tylko wegetariańskie bigosy. 
Polecam jako lekką, dietetyczną wersję tradycyjnego.

Potrzebujecie:
Kapustę Kiszoną
Grzybki Suszone
Cebulę Białą lub Szalotkę
Czosnek
Olej Rzepakowy
Kurkumę
Papryka w proszku czerwona ( lub wędzona)
Vegetę Naturalną bez soli
Pieprz
Liście Laurowe
Ziele Angielskie
Majeranek 
Przecier Pomidorowy

Robicie tak:
  1. Na niewielkiej ilości Oleju, w garnku w którym będziecie gotować bigos ( proponuję w szybkowarze)  krótko podsmażacie pokrojoną w drobną kostkę cebulkę. 
  2. Dodajecie Kapustę Kiszoną, Pokrojone, czy pokruszone drobno grzybki ( proporcjonalnie nie dużo) i drobno posiekanych kilka ząbków czosnku.
  3. Dorzucacie 2 Liście Laurowe, 3 Ziela angielskie, Majeranek, Vegetę, Kurkumę, Paprykę.
  4. Dolewacie niewielką ilość Oleju.
  5. Mieszacie, przykrywacie i gotujecie ok 20 minut.
  6. Dodajecie odrobinę przecieru pomidorowego, pieprzu. 
  7. Gotujecie jeszcze ok 10 minut.
  8. Najlepiej smakuje jak trochę postoi lub na drugi dzień, jak się smaki przegryzą. Choć ja jadłam i na zimno i nie mogłam się oderwać od garnka.
Smacznego!
              





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

kontakt: mar7garita@gmail.com

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *